Twintig over Twintig: Lieuwe Ramaker

Leene Communicatie bestaat 20 jaar. Om dit te vieren laten we de komende maanden twintig collega’s en oud-collega’s aan het woord over ons bureau, ons werk en het communicatievak. Onder het motto ‘twintig over twintig’ blikken zij in twintig vragen terug op twintig jaar Leene én kijken ze naar wat de ontwikkelingen binnen ons vak betekenen voor de komende twintig jaar. In dit blog onze oud-collega: Lieuwe Ramaker.

5 stappen naar succesvolle content

Losse berichten zijn meestal moeilijk te onthouden, maar verhalen blijven hangen. Dat is een eeuwenoud gegeven. Vanuit die wetenschap heeft storytelling, met woord en beeld, de laatste jaren een vlucht genomen. Als organisatie heb je namelijk zinvolle informatie voor je ‘klanten’. Of je nou een bedrijf bent of juist een publieke of non-profit organisatie. Jouw verhaal kan – op het juiste moment, de juiste plek en met de juiste vorm en toon – het antwoord zijn op hun vragen. En dat hoeft geen toeval te zijn: het is een kwestie van goede contentmarketing.

Twintig over Twintig: Heleen Slob

Heleen

Leene Communicatie bestaat 20 jaar. Om dit te vieren laten we de komende maanden twintig collega’s en oud-collega’s aan het woord over ons bureau, ons werk en het communicatievak. Onder het motto ‘twintig over twintig’ blikken zij in twintig vragen terug op twintig jaar Leene én kijken ze naar wat de ontwikkelingen binnen ons vak betekenen voor de komende twintig jaar. In dit blog onze oud-collega: Heleen Slob.